Tuesday, October 07, 2008

all time favourite

last boat to thassos



5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I got ninety six tears in my ninety six eyes


http://www.youtube.com/watch?v=owF1iSVi8KA

11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

the beauty of the greek islands

http://www.youtube.com/watch?v=Vi1Z9lcMNss

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα,
Εγώ τον έφερα αποκεί, εγώ τον έσωσα.

11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

lol,so nice

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Good blog, but I hope that all the information described in greater detail, and other models to have more information available to us, I just think, you really should be commended for the BLOG!

4:06 PM  

Post a Comment

<< Home